On my way.

Så skönt det ska bli att åka till göteborg imorgon! min babe fyller 18 år också ska bli jääte kul att träffa honom var länge sen nu. har nästan packat klart och har inte packat lika mycket som jag brukar för jag brukar typ packa alldeles för mycket använder inte ens hälften av kläderna jag packar med mig men nu är in väska rätt to en sköt att släpa på en tung väska för en gång skull :)
Tänkte att jag kunde se Dexter på tåget men kom på att det inte alls går efter som att jag kollar på det på en hemsida http://watchxonline.com den sidan är förresten jätte bra man kan kolla på massvis av olika tv-serier och filmer :)
Nej nu ska jag äta sen gå på en promenad sen hoppa in i duschen !
Skriver senare igen !
:*
/ m


Kommentarer
Postat av: Madelene

hello lovergirl. när ja hittade videon så va den på den där konstiga sidan och länk koden fanns lite längre ner på sidan :)

2010-02-05 @ 22:53:55
URL: http://madeleneholmstromb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0