Ny Design

Är inte alls bra på bloggdesign men den här designen som jag gjort om lite är från http://tescho.se/webdesign/gratis-bloggdesign/ gillade den designen så den får duga nu tills jag blir lite bättre på detta haha :)
Vet att det varit sjukt dålig uppdatering men har haft mycket att göra på senaste tiden har haft estet veckor i skolan och har hunnit fylla 18 år vilket känns asbra!
Men nu ska jag uppdatera så mycket som möjligt iaf!
nu ska jag börja packa för jag drar till Göteborg imorgon kvart i 9 och hoppas på att jag kan ta mig hela vägen dit i det här snö vädret. Är nog absolut inte bara jag som tröttnat på snön nu, nej nu vill jag ha varma sommar dagar så man slipper frysa ! ska bli så skönt med sommar snart då kan man bara slänga på sig ett par jeansshorts och ett linne sen gå ut gud va härligt!
nej men jag skriver efter jag packat och så!
/ m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0